turtle-411793_1920

Perineum Fit: postura broaştei țestoase

Probabil nu v-aţi gândit cât de utilă poate fi practicarea în sarcină a “posturii broaştei ţestoase”, fiind extrem de benefică pentru tonifierea şi creşterea elasticităţii și fexibilității perineului.

Ea  poate ajuta:
identificaţi foarte uşor musculatura intimă perineală.
faceţi contracturi ale acestei musculaturi.
contractaţi foarte eficient muşchiul sfincterian anal.
contractaţi muşchiul inelar uretral.
contractaţi vaginul, dar într-un mod mult mai eficient decât în alte posturi: începând cu contractură părţii stângi a vaginului, continuând cu contractura părţii drepte a vaginului şi sfârşind cu contractura părţii din mijloc a vaginului. Este foarte important  nu implicați în timpul contracturii vaginului sfincterul anal şi meatului urinar.

Postura: aşezaţi pe gambe cu bazinul pe călcâie şi cu fruntea sprijinită de antebrațe; îndepărtaţi coatele de corp şi ridicaţi fesele de pe călcâie. Începeţi cu câteva rotaţi ale bazinului şi continuaţi cu contractarea musculaturii de la baza coloanei: anus, uretră şi vagin.

Practicaţi acest exerciţiu de două ori pe săptămâna, timp de 10 minute, şi veţi avea rezultate excelente în controlul musculaturii perineale.